ZENICA: Edo Maajka, Frenkie i DJ Soul prezračili HKD-om!
Preko 400 posjetilaca uživalo u noći koja se rijetko sreće u Zenici. Edo Maajka, Frenkie i Dj Soul uz domaće snage žarili i palili u sklopu radioaktivne fundraising kampanje.
Ovakve nastupe ne doživljavamo jako često i bilo je stvarno super imati ovakvu publiku isped sebe. Respect za publiku! – Frenkie
Večeras, 14.04.2018. godine, publici su se po prvi put predstavili i beatboxeri Egzil i Tonbe, koji su svojim nastupom započeli radioaktivnu kampanju. Za mlade beatboxere ovo je bilo ispunjenje sna, koji su izjavili kako su zahvalni Activeu što pruža mladima priliku i prostor kako bi pokazali šta umiju i mogu.
Pored beatboxera domaće snage večeras su predstavljali Zlatan Karić i Golden Blow koji su svojim nastupom priremili i užarili atmosferu, a koju su Edo Maajka, Frenkie i DJ Soul doveli do usijanja.
Uvijek ću se odazvati na kampanje radija Active, zato što je to radio koji je najpozitivniji radio. OVo je najpozitivnija kampanja trenutno u našem gradu, ali i državi jer je ovo jedini community radio omladinske vrste koji promiče pozitivan i kvalitetan sadržaj. – Zlatan Karić
Radio „Active“ je neprofitni, nekomercijalni i nepolitički – sva sredstva za funkcionisanje radija se osiguravaju kroz projekte i donacije. Ovakav vid finansiranja nije dovoljan da bi se realizovao optimalan rad kojem težimo. Zbog toga smo se odlučili na organizovanje FUNDRAISING KAMPANJA. Program kampanje će biti realiziran na nakoliko lokacija u Zenici, koje za mlade imaju poseban značaj, a svojim tehničkim i prostornim kapacitetima odgovaraju potrebama sadržaja.
Radio predstavlja ideju oko koje se svakodnevno okupljaju djeca i mladi – ideju koja znači širenje glasa najmlađih u društvu, razvijanje kritičnog razmišljanja i promovisanje edukativnog i zabavnog sadržaja. Radio „Active“ je prvi community radio – onaj medij koji djeluje u službi zajednice. Trenutno program radija uređuje i vodi oko 30 djece i mladih, koji realizuju 68 emisija mjesečno. Na ovaj način, medij pruža priliku mladima da budu aktivni, kreativni i kritični. Ovo je jedan od rijetkih primjera gdje djeca i mladi nisu samo pasivni sudionici u medijima, nego i aktivni stvaraoci sadržaja. Medij je usmjeren na edukativni i zabavni sadržaj – bez političkih tema i senzacionalizma.