Da li su mediji postali globalno selo?
Da li su mediji postali globalno selo? Koliko su nam zapravo danas mediji bitni i šta je to što ih karakteriše? Sve su ovo pitanja čijih odgovora nismo ni svjesni, a trebali bi biti. Sve u svijetu ima svoje prednosti i mane, pa tako i mediji.
Mediji su postali dio naše svakodnevnice bez kojih ne možemo ni zamisliti naš život. To se posebno odnosi na TV i Internet. Online aplikacije su postale efikasnije, jeftinije i brže u odnosu na moderne medije. Ne možemo reći da smo stali na online aplikacijama, jer se tehnologija unapređuje iz dana u dan, te nas u današnjem vremenu ništa ne može iznenaditi kada je riječ o tehnologiji.
Da li ste se ikada uhvatili u trenutku kako “nemate vremena” da nešto korisno uradite? Međutim, imate vremena da prelistate naslovnu stranu FB-a, Instagrama, Youtube-a i sl.?
Iz dana u dan, mediji su pretrpani svojim novim korisnicima. Ne postoji dobna granica korisnika koja koristi medije, pogotovo društvene mreže. Ljudi su zaokupirani životom na “dodir”. U razgovoru sa našim sugrađanima, došli smo do rezultata da mlađa populacija sve više koristi Instagram i TV/ Radio, dok starija populacija koristi FB i TV/ Radio.
“Medijska kultura predstavlja bitnu komponentu modernog društva. Razvoj masovnih medija tokom XX stoljeća, proces koji se samo intenzivirao u novom mileniju, utjecao je na to da masovni mediji i masovna komunikacija postanu fenomeni bez kojih se današnje društvo ne može ni zamisliti. Protok informacija se ubrzao, a koncepti globalnog sela i globalizacije uopće, postali su uobičajeni realiteti utemeljeni, upravo, na funkcijama i karakteristikama masovnih medija.” – Damir Kukić, “Medijska kultura”
Slika preuzeta sa: www.uzicemedia.rs i www.rtvslon.ba