Ko je čovjek koji je izmislio najveću napast na internetu


Izum ovog čovjeka nas svakodnevno “bombarduje” sa svih strana dok surfujemo internetom. Ako ste ikada zatekli sebe kako vičete na kompjuter jer vam je po milioniti put iskočila neka “pop-up” reklama, znajte da je za to kriv čovjek pod imenom Itan Zakermen. Itan je danas na čelu “Center for Civis Media” na MIT univerzitetu, a u periodu kada je stvorio “pop-up” reklame radio je za kompaniju Tripod. Zakermen je prošle godine u eseju pod imenom “The Internet’s Original Sin” preuzeo potpunu odgovornost za stvaranje dosadnih reklama koje nam svakodnevno iskaču sa svih strana dok surfujemo internetom.

On je na ovu ideju došao tokom rada u kompaniji Tripod koja je nudila besplatne web-stranice potrošačima i koja je pet godina pokušavala da pronađe način za stvaranje prihoda. – Poslovni plan koji nam je omogućavao finansiranje bio je advertajzing. Model koji nam je u tome pomogao bio je analiziranje početnih strana korisnika, kako bi bolje mogli da im “serviramo” reklame. Tokom tog puta na kraju smo došli do toga da smo kreirali najomraženiji alat u advertajzingu, a to su upravo “pop-up” reklame – istakao je Zakermen. Ideja iza “pop-up” reklama je bila da se reklame pojavljuju kada korisnik posjeti određenu stranicu, a da one ne ugrožavaju i umanjuju sadržaj same te stranice. – Na ideju smo došli kada se velika auto-kompanija žalila što je kupila baner reklamu na stranici koja promovisala analni seks. Napisao sam kod koji je reklamu pokretao u zasebnom prozoru. Žao mi je, naše namjere su bile dobre – zaključio je Zakermen.


Tvoj stav

Ostavi komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena zajedno sa komentarom.Potrebna polja su označena sa zvjezdicom(*)



RadiYo Active

Šta svira?

Title

Artist