Branding konferencija: Kako u 140 karaktera Twitter poruke osvojiti kupca?
Vrijeme možda jeste novac, ali novac više nema vremena. Danas se vrijeme mjeri sekundama, a komunikacija karakterima. Kako u 140 karaktera Twitter poruke osvojiti kupca i kako kroz tzv. elevator pitch prodati biznis ideju? Odgovore na ova pitanja možete dobiti na Branding konferenciji 06, tačnije na panel diskusiji pod nazivom “Kupi me za minut” na kojoj učestvuju Špela Levičnik Oblak (LUNA TBWA), Sanja Milinović (Hrvatski Telecom), Minka Gazibara – Bajramović (Studio Marketing Legend) i moderator Vladimir Dimovski (I&F McCann Grupa).
“Veoma se radujem dolasku u Sarajevo i Branding konferenciju. Želim da ostanem u duhu svog panela i broja karaktera. Očekujem nova znanja, informacije i odličnu atmosferu! #ToReallyMindOurBrands!”, kazao je glavni operativni direktor unutar I&F McCann Grupe zadužen za agencije u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Albaniji i Makedoniji, Vladimir Dimovski.
I direktorica odjela za direktni nastup na tržištu Hrvatskog Telekoma, Sanja Milinović očekuje odličnu atmosferu i zanimljive rasprave:
“Zaista se veselim Branding konferenciji jer je to odlična prilika za razmijeniti iskustva, čuti neke nove trendove i ideje te pronaći nove perspektive. Lista govornika obećava odlična predavanja i panele pa se nadam da će i naš panel uspjeti zaokupiti sve prisutne na puno više od minute”, kazala je Sanja.
Branding konferencija 06 će se održati 3. juna, u klubu My Face (ul. Vilsonovo šetalište br. 8) u Sarajevu. Više informacija na www.branding.ba