Seminar: Vještine – ključ uspješnog poslovanja uz antistres program


Vještine – ključ uspješnog poslovanja uz antistres program

Datum: 09.-11.06.2016.

Mjesto:BRELA

Organizator: Business-Educa d.o.o.Centar za edukaciju i poslovno savjetovanje

Kontakt osoba: Nadira Duraković

mob.: +38761311881

e-mail:business.educa@gmail.com,

www.businesseduca.com

Rok za prijavu je 20.05.2016.BROJ POLAZNIKA JE OGRANIČEN.

Danas u poslovnom okruženju je veoma važno poznavanje prezentacijiskih i komunikacijskih vještina.Bez obzira na kojim poslovima radite I kojoj poziciji uvijek je potrebno komunicirati sa drugima.Način na koji to radimo ostavlja prvi dojam na našeg sagovornika ili grupu kojoj nešto prezentiramo. Prezentacijske i komunikacijske vještine su jako važne ukoliko moramo nešto važno predstaviti,obratiti se javnosti,ukoliko mjenjamo radno mjesto ili započinjemo novu karijeru,ukoliko radimo na projektima,radimo timski ili jednostavno podnosimo izvještaj.Govorom tijela I razumjevanja u komunikaciji ostavljamo dojam samouvjerenosti što je veoma važno za uspješnu karijeru.

Umijeće dobrog prezentiranja I komuniciranja je neophodno bez obzira da li radite prodajnu prezentaciju,prezentirate važan projekat,vodite poslovni sastanak ili čak prezentirate svoj rad pred saradnicima ili korisnicima usluga.Osnovni cilj je poslati jasnu,uvjerljivu I učinkovitu poruku jer mala greška može nas dovesti u neugodnu situaciju bilo da je nešto prezentirano unutar ili izvan organizacije jer kada nešto se kaže to više nemožemo povratiti.Savladavanjem vještina prezentiranja I poslovnog komuniciranja otvaramo vrata uspješnog poslovanja,snalaženja u različitim situacijama jer dobra I kvalitetna komunikacija mnogo govori o nama samima.

Da bi efikasno upravljali radnim zadacima u ovom turbulentnom vremenu potrebno je da posjedujemo određene vještine i znanja kako da na najlakši način prebrodimo sve iznenadne situacije.Ponekad i planovi koje radimo i kojih se pridržavamo služe nam samo da otpočnemo naš radni dan

SEMINAR JE NAMJENJEN

Menadžerima,direktorima,rukovodiocima,državnim službenicima i zaposlenima koji rade na projektima,marketinškim stručnjacima,zaposlenima u odnosima s javnošću,šalterskim radnicima koji imaju direktnu komunikaciju sa korisnicima usluga,stručnjacima za prodaju,tajnicama,administraciji,sekretarima,javnim institucijama,privatnim i javnim preduzećima,općinama/opštinama i svima koji imaju potrebu poraditi na stjecanju vještina poslovanja u radnom okruženju

Kratki sadržaj seminara:

vještine poslovnog komuniciranja I rješavanje konflikata I
vještine prezentiranja (vrbalna I neverbalna komunikacija,efikasno
uravljanje stresnim situacijama u radnom okruženju uz antistres
Timski rad u svrhu uspješnog poslovanja
prigovora(pisana I usmena komunikacija,interna I eksterna
komunikacija, postavljanje otvorenih pitanja,asertivnost u komunikaciji
prezentiranje i predstavljanje izvještaja program

Metode rada:

Individualnim i timskim radomomogućavamo stjecanje novih znanja i vještina a razmjenom iskustava i kroz praktične primjere ostvarujemo interaktivno okruženje za uključivanje svih učesnika u rad seminara.

Izvor: civilnodrustvo.com


Tvoj stav

Ostavi komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena zajedno sa komentarom.Potrebna polja su označena sa zvjezdicom(*)



RadiYo Active

Šta svira?

Title

Artist